Showing posts with label cinta muka buku. Show all posts
Showing posts with label cinta muka buku. Show all posts

Cinta Muka Buku Official Video Clip - Najwa Latif


 Cinta Muka Buku Official Video Clip - Najwa Latif


 Salam buat semua, Aku semenjak sehari dua ni terkena penyakit cinta facebook (Cinta Muka Buku) nyanyian Najwa Latif.. terngiang-ngiang dalam kepala aku ni, sampaikan aku mainkan video youtube najwa Latiff ni berulang-ulang kali juga lah dalam masa seharian di pejabat.

 Apa-apa pun, memang layan lagu Cinta Muka Buku, tapi kat bahagian komen video youtube tu, berlambak komen yang membina dan yang mengutuk tahap yahudi. Jadi, aku malas nak cakap banyak, kejap lagi nak balik umah. Dah pukul 4.41 am.

 babai
 wasalam sedikit info Najwa Latif yang aku cilok dari profile blogger dia:


 i'm najwalatif .16 y/o .i do play three intruments ; guitar,piano and drum . but obviously i do love guitar more than anything else.and this is my youtube website http://www.youtube.com/user/najwa595 .do subscribe,comment and rates . much love

blog Najwa Latif : http://www.najwalatifs.blogspot.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...