Goji Guarana : Penipuan terbongkar 'gagah, kuat dan tahan lama'



Jika korang sibuk mencari dan bergantung pada Goji Guarana untuk tahan lama, 'steady' sepanjang malam, nasihat pertama ; hentikanlah sebelum korang gelap!


Kenapa?

  • Hasil ujikaji makmal mendapati, ‘Goji’ yang diproses, mengandungi ‘sildenafil’ , bahan utama dalam proses membuat ubat penguat tenaga batin, Viagra.
  • kilang membuat, memproses dan membungkus Goji ini terletak di Sg Chua Kajang di mana tiada siapa mengetahui, ia mempunyai dua buah kilang – berlesen dan haram.
  • Penggunaan ‘sildenafil’ tanpa perskrepsi doktor boleh menurunkan tekanan darah dan boleh membawa kesan serius seperti serangan jantung yang mampu membawa maut, juga boleh menyebabkan masalah pernafasan tertahan.
  • Sildenafil hanya boleh dibekal oleh doktor atau diperolehi dari farmasi dengan perskripsi doktor dan dengan dos tertentu.
  • Hasil pemerhatian mendapati, bungkusan ‘Goji’ terbabit tidak menggunakan logo halal yang dikeluarkan dari negara ini, tetapi dipercayai oleh pihak lain di luar Malaysia.
  • Tiada nombor kelulusan KKLIUM pada bungkusan.
  • Kilang memproses Goji Guarana di Sg Chua Kajang diserbu. (sesuatu serbuan hanya akan dilakukan setelah mendapat bukti yang mencukupi supaya sebarang cabaran di mahkamah akan dapat ditepis dan dikemukakan bukti jelas, nyata dan terang. )

Aku bukan nak memandai-mandai. Patutlah selama ni masing-masing kata memang 'power' goji ni. "Sampai pagi adik bangunn......." Aku pernah beli 3 peket (RM 10), aku guna satu je. 2 lagi ada tak pernah guna.. Sebab aku tak memerlukannya. mana aku tau ni semua? Korang tengoklah rujukan ni.

http://ondscene.via.my/2009/04/goji-sesuatu-yang-mengejutkanmemeranjat.html


http://www.azizwan.com/berhenti-minum-goji-sekarang/


Aku rasa benda ni perlu disebarkan secepat mungkin. Sebab benda ni ML, ramai juru edar dan produk ni tersebar ke seluruh pelusuk Malaysia... Bagi tahu sapa-sapa yang masih nak bergantung tenaga batin dengan benda haram jadah macam ni!









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...