sambungan Setiap kali korang klik play aku dapat RM0.20 sen





Sebenarnya aku nak tulis tajuk entry sebelum ini sebagai, "HyypTV Unifi boleh tapau Astro" tapi aku memilih untuk tajuk yang lebih 'catchy' (ada kaitan dengan entry yang akan datang).

Ok, malas nak cakap banyak, mari kita bincang tentang HyppTV. Sebenarnya aku cukup suka bila Astro ada 'competition', HyppTV. Bukan apa, bila ada persaingan, pasti yang terbaik akan menang. Tak kira baik samada daripada segi harga, servis, pakej dan macam-macam lagi. Jadi, aku rasa memang HyypTV Unifi boleh tapau Astro. Harap-harap makin banyak competition untuk servis-servis besar di Malaysia.

Berbalik kepada tajuk korang klik aku dapat RM0.20 sen tu, sebenarnya tu adalah strategi 'jahat' aku, dalam mendapatkan klik untuk program says. Memang betul ada video tu pada page Unifi, tapi kecil je, player youtube tu. Bila korang klik screenshot atas ni, korang akan dibawa ke page Unifi, melalui link says.


Ok, aku sambung lain kali, kena fokus lebih untuk Google Adsense. Walau bagaimanapun, aku masih bersemangat untuk bercerita dan berkongsi idea-idea kerja sambilan, part time di rumah, untuk akan datang

Jumpa lagi.

Wasalam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...