ebook PERCUMA Duit Drastik.. + korang boleh dapat $$




Assalamualikum wbt

Aku sedang layan blog adsense, update, dan ping blog yang ada. Penat juga melayan, harap-harap trafik mencanak naik dan stabil dalam masa terdekat ni.

Blog-blog lain macam biasa terabai sebab dah tak cukup tangan dan kekangan masa membataskan aktiviti buat waktu ni. Tambahan pula, demam aku ni belum 100% pulih, buat kerja pun mengantuk dan meletihkan. Ubat pula dah nak habis, tapi batuk dan demam belum betul-betul kebah.

Oklah, cukuplah tu, aku tahu korang bosan baca rintihan hati aku ni.. ;) Sekarag aku nak kongsikan satu ebook download PERCUMA yang sangat bagus pada pandangan peribadi aku.

Mula-mula kau rasa ebook ni sekadar nak kutip emel aku untuk senarai mailing list, tapi meleset bila aku dah baca 3/4 kandungan ebook DuitDrastik ni.

Aku sukakan sekitar nasihat dan panduan dalam ebook ni,  yang menekankan konsep berjimat serta menguruskan kewangan. Aku memang sebenarnya kurang mahir dengan pengurusan (disiplin) wang.

Apa-apa pun , kalau korang download (serius percuma), dan aku akan dapat RM1.00 / RM0.50 untuk PPL ni. Korang pun boleh join, sementara stok (quota) masih ada..

wasalam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...