GEMPAK Suasana Hari Raya Gangnam Style









Salam buat semua,

Hari ini masih lagi dalam mood raya. Tapi aku tak berasa nak beraya. Nak buat camne, sejak semalam aku kena demam, + Ahmad IQbal pun sama demam (aku berjangkit daripada dia rasanya).

Aku balik rumah sekejap, ambil salbutamol inhaler dan nak guna internet, anak beranak kena tinggal kejap di Merlimau. Memang malam tadi aku sesak nafas, sebab demam, paru-paru pun macam biasa terdedah pada serangan kuman dan aku  mula rasa asthma. Rasanya dah setahun aku tak kena asma.

Surf internet, tetiba aku nampak ada ramai orang mula share video youtube suasana hari raya + gangnam style yang dah mula jadi viral. Nampaknya video ni dah makin diminati, tapi tak cukup banayk view untuk 'challenge' video Nur Feetri, MC 5 hari tu.. :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...