Shout awards ? Apa tu ?



Serius mula-mulanya aku pelik dan tak tahu apa tu 'Shout! Awards'. Makan banyak hari juga, sebelum aku tahu makna sebenarnya di sebalik Shout ! Awards ni.

Sebab? aku memang jarang menonton tv, dan kurang baca suratkhabar dalam masa kebelakangan ni. Blogging juga terkekang dengan masa. Balik kerja dah malam, kadang-kadang tercongok kat pejabat melepasi tengah malam. Hujung minggu pula, bertandang samada ke Muar, Merlimau. Dan baru-baru ni memandu ke Kuala Terengganu, balik hari.

Wah banyak betul alasan... alasan ... alasan... Senang cerita, malas nak ambil port dan tak update dengan perkembangan terkini.. abis.

Ok, berbalik pada tujuan asal aku update blog pagi ni, Shout Awards adalah;

Shout! Awards was created to recognize the people who have impacted the Malaysian music, TV, film and radio industry each year with their creativity and breakthroughs. The awards work two-fold by rewarding the movers and shakers of the entertainment scene and providing a platform for the fans to voice out their definition of the new cool.
With main sponsor- canon, powered by yes, the fastest 4G mobile internet with voice and 8tv as the exclusive organizer & broadcaster. 

Kesimpulnnya, Shout! Awards ni adalah MTV versi Malaysia...

Yang penting ramai artis yang akan hadir (termasuklah kpop artist; VIXX dan NU'EST). Yuna, Najwa Latif,  Monoloque, Altimet, Joe Flizzow dan ramai lagi . Kategori yang dipertandingkan pun memang sangat banyak, aku malas nak senaraikan kat sini, korang boleh usya senarai penuh.


Ok, aku pun dah hilang mood nak menulis. Nak bersiap-siap, kejap lagi nak pergi pancing udang galah dengan anak-anak dan anak buah.

Babai.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...