Serius JobDiRumah tipu



JobDiRumah tipu atau betul (betul ke bohong? ). Serius ke diorang pembohong, pembelit, tipu dan auta? Ramai juga yang mencari-cari review program JobDiRumah dan ramai yang masih ragu serta was-was kebenaran program ini.

Yang pasti, JobDiRumah masih lagi gagah mempromosikan program kerja dari rumah ini, dengan dibantu para affiliate yang masih terus mendapat bayaran tanpa gagal.

Aku sendiri termasuk dalam salah seorang yang dah empat kali menerima bayaran daripada program jana wang dari rumah ini.








Aku merayau-rayau ke beberapa blog , cuba mencari review Jobdirumah dengan harapan dapat berjumpa yang mengatakan mereka sebagai tipu atau sesiapa sahaja yang mengatakan mereka telah tertipu atau ditipu. Tapi aku hanya berjumpa dengan review positif tentang program jobdirumah. Jadi tidak timbul bahawa mereka scam atau pembohong.

Lagipun sekarang telah wujud SKMM yang memantau segala perbuatan serong, scam dan penipuan internet yang makin berleluasa. Jika betul jobdirumah menipu, dah lama mereka dikeluarkan daripada internet dan disekat pihak berwajib.

Jadi, kalau korang masih lagi gagal buat duit kerja dari rumah, apa kata korang daftar dengan program  JobDiRumah dan usaha buat apa yang diorang suruh. Lepas usaha, barulah boleh yakin, doa dan tawakal.

Apa-apa pun, good luck dan all the best. Semoga usaha kalian diberkati dan dirahmati.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...