Doa awet muda

AKu baru je dapat email ni. Kawan sekolah aku yang hantar. Tapi bagus juga doa awet muda ni boleh dijadikan amalan harian.



"DOA INI MUJARAB, SEBAIK BAIKNYA DIBACA SETIAP PAGI JUMA'AT: SEBELUM KELUAR RUMAH.


Tak payah nak berabis duit buat facial ataupun botox etc…..
Tengok aje orang orang dulu atau seniwati –seniwati lama kita yang sentiasa kelihatan manis……
khabarnya dia orang memang pakai doa yang sama…………..

Cuma kena rajin menghafal dan baca setiap kali keluar rumah………………..
Doa awet muda ni lebih afdal lagi kalau dibaca 3 kali sehari sebelum memakai bedak atau alat 2 solek atau minyak rambut .

Mulakan dgn;

Hafal dan tarik nafas dalam dalam dan hembus …….

Lepas itu. Baca kuat-kuat ....... Bagi semua orang dengar...... ......... ......

Selamat mencuba..... amalkan lah.. Tak rugi ...!! !!! !!!!!!!

>

>

>

>

>


Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim, baca ayat dibawah ini




" minyak si tuang tuang,



ku tuang dalam kuali,



muka ku macam beruang,



semua orang gerenti lari.



kuang.. kuang..kuang. ."




..                  ....  cabaran gincu      ...  RM100k        kenapa emas?                  ..



He…. He….. he……...semoga bertambah muda..

Hahahahahaha.. .. ampun tuan........ ....beribu ribu ampun……………...





Wassalam.


p/s : Korang terkena? aku pun juga.. muahahahaa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...