Pesta Seks : gejala baru remaja bawah umur

gambar parti seks liar sekadar hiasan


Aku menghabiskan petang Rabu hari ni melayan 2 tetamu ( agen 007 tudung) yang bertandang ke rumah. Biasalah kalau dah berbisnes secara santai, banyaklah segala perkara dibualkan.

Di penghujung perbualan, terpacul dari mulut Kak 'N' tentang kisah panas yang baru 'kantoi' di sebuah sekolah daerah Ledang (Muar). Apa yang meghairahkan aku untuk terus bertanya dan mengorek secara rakus ialah, "7 orang pelajar perempuan terbabit bersama 15 remaja lelaki : aku kurang pasti jumlah sebenar tetapi itu adalah nisbah yang sungguh di luar tabii).

Tersentak aku dengan cerita panas ni. Tambahan lagi, mereka meminta keizinan ibu bapa untuk menyertai rombongan 'underground' ini dengan menjaja nama seorang ustaz yang kononnya 'sponsor' rombongan itu.

Aku memang menggelupur dengar benda ni. Bukan berlaku di bandar besar, tapi di sebuah pekan kecil, yang jauh dari pusat bandar.

Ini yang dikatakan zaman IT, mengejar teknolgi, meniggalkan moraliti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...