Buat duit dengan blog : Blogsvertise

Salam semua,

Lama juga aku tak update blog ni. Terdapat kekangan masa dalam menjalankan perniagaan tudung dan jubah. Tambahan pula, isteri aku baru sahaja melahirkan anak semalam (Khamis) dan bayi masih lagi berada di ICU. Doakan 'baby' selamat ye.

Aku baru sahaja selesai menulis journal (entry blog) bagi tugasan Blogsvertise. Alhamdulillah, baru saja aku daftar, dah ada 2 tugasan yang bernilai usd$9 setiap satu. Kalau 2 dah jadi usd$18, kali dengan RM3.40 = RM61.20 dah dapat dengan hanya menulis 'entry' untuk 3 perenggan setiap satu. Setakat ni, satu entry dah dapat lampu hijau daripada pihak pengurusan manakala satu lagi tengah menunggu.

Aku dapat rasakan tak susah nak dapat tugasan buat duit dengan Blogsvertise ni berbanding Sponsoredreviews (kena bid job), LinkWorth dan ada beberapa lagi. tambahan pula aku hanya buat permohonan menggunakan 'blogger' (blogspot) dengan PR 2. Alhamdulilah dalam masa aku kelam kabut dan terkejar ke sana kemari, tetiba masuk emel mengatakan ada 'job'.

Jadi, kalau aku yang tak 'terer' blogging boleh dapat duit dengan blog, kenapa korang tak boleh? Mesti boleh punya....
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1cD2Air7o3oTp-bjbc4kfERaY6pJBlOaRF7Icubs5R8a8eSvmdgxym1HFfPCHDZcAbQ1Xc1A1A4HAKbXOg6lcBXO-fDusM87bPt02kLWv4wzudwcLg-1llum7E6S0ky7r_VD6VuyFLCI/

klik , pergi daftar FREE

p/s - harus diingat, PR power senang dapat job
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...