Klik jer.. duit masuk mencurah-curah.

Aku rasa angin, menyampah dan meluat sebab saban hari inbox atau spam box emel aku akan dipenuhi emel-emel bodoh (spamming) yang dilakukan oleh ntah siapa yang baru nak kenal dunia perniagaan internet. Nak buat duit, tapi kalau dah hari-hari kena sumpah pasal hantar emel sesuka hati kepada orang yang tak dikenali.. apa barang? Berkat ke hidup korang sebab kena maki hamun? Ingat aku dan orang-orang lain suka ke dapat emel menyemak. kalau dah berpuluh-puluh emel masuk ke dalam 'inbox', aku terpaksa periksa satu demi satu untuk pastikan yang mana penting, dan yang mana tidak. Ditambah pula dengan emel sampah macam ni... buang masa aku!

Ni 2 contoh emel yang aku dapat.


Emel 1


Baru Lancar Jadi Yang Terawal

Sistem Penjana Wang Terpantas!

Keistimewaan Speedy Matrix


Modal kecil hanya sekali RM30
Matrix 3 x 9, menghasilkan spillover yang pantas
67% Bonus Direct Sponsor ( RM20 )
Bonus direct Sponsor RM20 terus masuk ke akaun bank anda, tanpa melalui admin
Terima SMS duit RM20 Masyuk!!!
Peluang mendapat limpahan spillover downline dari upline yang aktif
Randomizer
2 Plan Pendapatan Komisyen
Bonus 1 - 67% Bonus Direct Sponsor
Peserta baru terus bank in RM20 ke akaun bank anda TANPA HAD
Bonus 2 - Bonus matrix ( 3 x 9 )
Klik Sini Daftar Segera




Emel sampah 2

PROGRAM TERBARU.....
ANDA ADALAH YANG TERAWAL

Pendapatan mudah dan beroperasi 24 jam Tanpa Henti dan 100% automatik.

Terbuka kepada sesiapa sahaja di Malaysia, Brunei dan Singapura.

Pendapatan TANPA HAD.

TANPA perlu menjual produk.

TIDAK PERLU mencari downline.


VV Segalanya bermula di sini VV
http://www.xxxxxxxx/wang


Komisyen diberi kerana mempromosikan laman web ini.

Pendapatan dibayar secara TUNAI terus ke akaun anda.

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI


JOM JADI TERAWAL JANGAN LEPASKAN PELUANG TERBAIK INI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...