Rezeki memberi komen


Jumaat lepas aku dapat satu bungkusan nipis daripada encik posmen yang bertugas. Aku belek-belek, tertulis alamat pengirim di belakangnya. Oh, baru aku teringat, ni adalah janji Nuaeman pada 5 orang yang bertuah di blognya. Terima kasih bro.

Aku dapat hadiah sebuah buku 'Adab Ramadan: Ramadan Pencetus Kecemerlangan Dunia dan Akhirat', hasil nukilan Absyar Fuad & Suzana Ismail. Terima kasih kepada Nuaeman Bookstore, yang menyumbangkan sebingkis ilmu untuk menjadi santapan minda di bulan puasa.

Insyaallah aku akan cuba baca sekerap mungkin untuk menghabiskan kandungan buku ini.  Yelah, karang rugi plak dah habis puasa tak baca-baca lagi buku tentang adab bulan puasa ni.

Sekali lagi aku ucapkan terima kasih kepada Nuaeman yang sudi menghadiahkan buku ni kepada aku. Aku juga ingin ucapkan tahniah dan selamat maju jaya atas pelancaran Nuaeman Bookstore : Kedai Buku Online. Semoga usaha murni tersebut mendapat keberkatan dan keredhaan Allah swt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...