Pertandingan Pengalaman Kena Denda di Sekolah Kerjaya lepasan SPM arkitek atau jururawat


Bla keputusan SPM keluar, berbondong-bondong dan berduyun-duyunlah para pelajar, muda-mudi, belia lepasan sekolah memohon kursus pilihan masing-masing..... (atau ikut ketentuan mak bapak?)

Sebenarnya untuk kerja kosong sebagai jururawat (kerajaan / swasta),  peluangnya sangat luas. Tapi untuk kerja arkitek pula, kekosongan tetap ada, cuma.... ada bran ke bila tengok gambar di atas.. hehehehe ??.

Entry ini sebenarnya aku tulis dalam keadaan penat, tapi tak boleh tidur. Jam sekarang sudahpun menunjukkan 3.37am. Perasaan di hati, nak cuba nasib masuk pertandingan Cabaran SEO dalam Pertandingan Pengalaman kena denda di Sekolah.

Tajuk atau keywords yang dipertaruhkan :

Pengalaman Kena Denda di Sekolah

Aku tak pasti aku cukup gagah untuk membuat entri sebenar lepas ni. Mungkin juga esok aku akan sambung. Yang pasti, aku baru tengok SERP google.com.my, ada 33,000 + results untuk keyword Pengalaman Kena Denda di Sekolah

Dahsyat dan tabik spring untuk pemenang tempat pertama. Sebabnya, aku memang tak layak lagi untuk bergelar master of SEO..

Ni pula amran daripada Encik Titan:

Amaran, sila update senarai barisan penaja yang menaja pertandingan kali ini. Kalau tak ada satu pun nama penaja dan link penaja tersebut, kebarangkalian untuk tidak menang adalah tinggi. 
Pertandingan Pengalaman kena denda di Sekolah ini dianjurkan oleh AhmadFaizal.com dan Earncent.com dan ditaja oleh Azmanisma,Contengconteng.comLelakiAcai.comOhbukuAbrablog.com dan PanduanTNX.com

Aku rasa aku mengantuk, so, nak tido dulu.

wasalam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...