Kerja part time di rumah vs Kerja sambilan di rumah



Kerja part time di rumah vs Kerja sambilan di rumah. Apa beza kedua-duanya? Mungkin sekali tengok sama, lepas diamati, lain sedikit. Tapi ni tak lain tak bukan terpengaruh dengan cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati.

Ok, tu hanya pembuka bicara, atau 'warm up lap' sebelum aku cerita lebih lanjut tentang entry kali ini.

Semenjak dua menjak, blog ini dihujani dengan keyword-keyword begini;


Aku akui, aku sendiri memang membuat kerja-kerja sambilan dirumah (online) seperti menulis artikel / advertorial (tak pernah dapat daripada Nuffnang), google adsense, bidvertiser, dan pelbagai lagi - [semuanya ini daripada blog]. Sumber-sumber lain kerja part time di rumah pula adalah daripada affiliate, says, churpchurp, dan juga kedai online (hmmm apa lagi ek? kalau aku ingat aku akan tambah).

Dalam senaraian yang buat di atas tu, ada yang bagi sikit ciput, ada yang sedang-sedang dan ada juga yang boleh tahan. Tapi setakat ni aku belum pernah dapat yang betul-betul 'wow!!! kebaboom!' Mungkin akan datang aku akan dapat job di rumah yang betul-betul masyuk satu hari nanti?

Sebelum keyword-keyword ini meletup, blog ini lebih kerap dihujani carian gambar fasha sandha mandi dan juga keyword cara membuat syabu ice. Jadi aku rasa tak lama lagi benda-benda tak berfaedah ni akan lenyap dilupakan. Baik fokus pada benda yang boleh mendatangkan faedah dan RM pada kita, betul tak?

Untuk yang sedang mencari-cari peluang mencari pendapatan sambilan dari rumah, apa kata cuba mendaftar dengan jobdirumah. Tak perlu kelulusan tinggi, apa yang perlu hanyalah:

  • Asas komputer & internet
  • Microsoft Office (Words & Excel)
  • Boleh menulis, membaca & faham Bahasa Inggeris
  • Komputer/Laptop
  • Akses ke talian internet
  • 18 tahun keatas
  • Boleh bekerja tanpa pengawasan

Jadi, apa tunggu lagi. Klik sini untuk dapatkan maklumat selajutnya, atau klik banner di atas. Setiap kejayaan memerlukan usaha, mungkin ini batu loncatan untuk korang pergi lebih jauh? Semoga berjaya!

Wasalam



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...