Contest Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati

Eyriqazz vs Denaihati

Assalamualaikum wbt buat semua pembaca.

Entri yang aku tulis ini tak lain dan tak bukan, sebagai menyahut cabaran memeriahkan cabaran contest SEO Eyriqazz vs Denaihati, yang kini sedang mula menjadi bualan dan idaman blogger se Malaysia. Ramai yang mengidamkan tahta tempat teratas untuk menduduki SERP 'muka pertama' google. Mana taknya, hadiah yang dipertandingangkan (RM) makin meningkat saban hari.

Aku, sebagai seorang yang sukakan cabaran, memang menjadikan contest sebagai hobi, dan juga pendapatan sambilan bekerja dari rumah. (Contest juga dah banyak berikan aku pendapatan rezeki tambahan, sejak mula menceburi dunia blogging).

Ok, cukup aku melalut, 'straight to the point'. Pada aku Denaihati dan juga Eyriqazz masing-masing ada kekuatan tersendiri dalam dunia blogging. Paling aku pasti, kedua-duanya berjaya menghasilkan pendapatan melepasi 4 angka setiap bulan, hanya daripada blog berbahasa Melayu mereka. Tak timbul persoalan Eyriqazz vs Denaihati, pertarungan antara anak murid dan sifu.

Nampak seronok bila sebut 4 angka tapi percayalah, semua itu bukan dikecapi dalam masa setahun, apatah lagi sehari. Semuanya hasil kerja keras Eyriqazz dan juga Denaihati dalam menjenamakan blog masing-masing. Aku suka pepatah "Rome wasn't built in one day", yang boleh diterjemahkan sebagai sesuatu empayar yang besar, bukannya siap terbina dalam masa sehari.


Aku akui bukannya pakar dalam bidang SEO ini, tapi aku bukannya jenis orang yang kalah sebelum bertanding. Kalah ke, menang ke, cuba dulu, kita lawan sampai ke titisan darah terakhir penghujung garisan. Usaha mesti kena lebih, tak kiralah apa skill atau jurus yang bakal aku guna. Maklumlah, sekarang ni makin ramai yang hebat dalam pencak SEO.

Jadi, aku ucapkan selamat berjuang untuk peserta-peserta cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati. Untung batu timbul, untung sabut tenggelam. Mana tau, kali ini, aku berada dalam senarai carta ulat buku pemenang?

Hmm, apa lagi mau tulis.... aku dah kena masuk beradu dulu, kepala sudah pening lalat. Kalau korang semua nak tahu, entri ini dibuat berdasarkan Contest Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati.

" Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.Com ditaja bersama Denaihati.com , Azri.my , Blogr.my , ziefauzi.com ,  Shakiddo.com ,  ZarulUmbrella.Com , Hatiputera.com  Papamifz.comMksyahir.blogspot.comBoladaily.com , BloggerSentral.com ,  Mysuperkids.net , Vitaminsemulajadi.comAslamber.Comhttp://kgbalimbang.blogspot.com , Ciktom.ComMuhasabahtrading.Com, dan PanduanServisBlog.Com "

Jadi, kalau rasa nak cuba ilmu di dada, masuklah gelanggang. Tak kena bayar untuk masuk, tak kena marah kalau kalah. Jom!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...