Kerja part time yang berbaloi di internet



Salam Hari Malaysia buat semua.

Aku akan cuba menulis seringkas yang boleh untuk kali ini. Aku cuma nak berkongsi tips dan secebis ilmu yang aku ada. Namun, aku harapkan kalian tidak memanggil aku sebagai otai.  Pencapaian aku masih terlalu jauh di bawah paras kategori berjaya di dunia internet.

Kali ini aku nak kupas sedikit keyword sesat yang masuk mencari panduan 'Kerja part time yang berbaloi di internet'.

Untuk entri ini, aku cuma kongsikan 5 kerja sambilan yang aku lakukan / berbaloi dibuat:



  1. eBay (sangat popular higgakan dalam cerita Transformer & SWAT ada dialog tentang ebay)
  2. Google adsense
  3. says / churpchurp / blingd.com - ketiga-tiganya didalam satu kategori, hanya memerlukan sekurang-kurangnya akaun twitter / facebook untuk promosikan link url, dengan setiap klik bernilai purata RM0.20
  4. Panduan affiliate, contoh seperti Jobdirumah
  5. Nuffnang (pengiklanan 3rd party pilihan blogger Malaysia)

Aku akan buat huraian kemudian.. Sekarang dah terlampau mengantuk , semalaman tak tidur.. babai


wasalam


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...