Pelangsing vs cara gemuk

 Gambar kucing gemuk yang 3 kali ganda saiz emaknya!

Pelangsing = mencari petua, ubat atau cara-cara menguruskan badan dan kelihatan langsing, slim, solid serta menggiurkan jejaka suami.

Cara gemuk = biasanya orang yang kurus kering macam tak cukup makan tercari-cari petua, ubat-ubatan dan mungkin tips untuk menggemukkan badan atau mungkin untuk cepat gemuk? Lelaki kurus juga mungkin risau dengan keadaan tubuh badannya yang kelihatan tidak bermaya dan kurang menarik perhatian wanita

Herba, testimoni, sendayu tinggi, cara kurus serta ubat kurus merupakan carian utama internet bagi mereka yang bertubuh besar dan gemuk, manakala 'cara gemuk, tips gemuk, nak gemuk' pula untuk mereka yang kurus menagih BMI yang ideal.

Walau apa pun carian anda, bersyukur dengan apa yang dikurnai Allah swt. Selagi kita sihat, tidak berpenyakit dan kuat untuk menunaikan ibadah, redha dengan kurniaanNya. Kalau diizinkan, sekejap je kita boleh 'bertukarrr!! (ikut nada power rangers).

Kenapa aku menulis entry ini? Sebab sedikit sebanyak aku tersenyum tengok "Buffered Earnings Nuffnang" untuk kempen "Marie France Bodyline SS" di blog Muhasabah Trading.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...