Lembaran pertama cuti sekolah

Cuti sekolah dah bermula sejak Jumaat dan aku pun memulakan tugas sebagai bapa mithali untuk cuti-cuti Malaysia semester persekolahan yang berlangsung selama 2 minggu.

Sebagai pembuka tirai aku dan Adam Harith pergilah menonton wayang cerita Shrek – Final Chapter dalam versi 3D. Uishh.. kagum betullah kali pertama dapat rasa pengalaman 3D dalam panggung. Semuanya macam lalu depan muka kita.. real! Terlopong kejap aku...

Kalau tengok gambar ni, apalagi, bertih jagung berlogo Shrek, yang berbesar hati untuk bergambar bersama cermin mata 3D Dolby Digital. Untuk versi 3D, kita memanglah kena pakai 'spec' canggih ni. Kalau tak pakai, memang takde 'feel' nak menonton sebab gambar akan jadi kabur.

Adam lagilah plak, ajak aku rembat spec ni. Aku cakap mana boleh, dahlah kat situ ada 'warning detectable tagging' tapi aku pesan kat dia, paling utama berdosa dan salah untuk mencuri.

Dah penat menonton dan kenyang makan pop corn & jajan, apa lagi..balik kami berdua kerumah. Seronok, terhibur dan lupa seketika masalah dalam kepala otak ni. Kalau sapa-sapa belum tonton cerita tahap 'best gaban' ni, korang boleh usya trailer kat bawah ni... jom layan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...