Kaku..



Hari demi hari semakin berjalan, berlalu pergi. Aku masih lagi di sini. Entah kenapa aku pun tak tahu. Otak aku beku untuk melahirkan idea dan jari jemari ini kaku untuk mengetuk papan kekunci komputer riba yang dah banyak berbakti ini.

Aku sendiri tak pasti apa yang terjadi. Satu nikmat telah ditarik daripada diri ini. Hanya Allah jua yang Maha Mengetahui. Aku dihimpit dengan seribu persoalan tatkala ini. Kusut dan berserabut dibuatnya. Masa aku kini sangat kurang di depan laptop. Kalau laptop sudah dihidupkan, talian internet sudah tersambung, aku termanggu dan tak dapat fokus untuk melakukan kerja-kerja online.

Pasrah dengan situasi ini, aku kini keluar semula berhadapan dengan pelanggan-pelanggan bisnes offline. Tak mampu untuk aku duduk dirumah hanya untuk termanggu menatap skrin laptop, yang berkesudahan aku klik sana, klik sini.. akhirnya aku ke meja Yahoo Pool.

Pernahkah anda menghadapi situasi yang membuntukan ini? Ada cadangan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...