Kalaulah dari dulu aku tahu...

Kelmarin aku dapat satu email dari pengiklanan di Rahsia Ebiz Fahmy Code 7. Aku pun tak bertangguh terus sahaj buka emel tersebut dan membaca isi kandungannya. Memang kebelakangan ni, aku semkin tertarik dengan newsletter beliau.

Dengan sekali baca, aku terus faham dan klik 'link' yang diberi. Selama ini aku banyak menerima emel spam 'duit masuk mencurah-curah' dan sebagainya. Tapi oleh kerana emel spam yang tak beretika, aku buat 'tak amik port'. Malas nak baca. Kali ini, emel yang aku dapat tu memang sangat menarik dan membuatkan aku mengkajinya dengan lebih lanjut.

Aku memang suka mengambil risiko dalam banyak juga pelaburan serta percaturan. Walau bagimanapun, apa yang aku nampak kali ini sangat berfaedah dan juga menguntungkan.

 Kenapa?

  • Mengeluarkan modal RM 50 hanya sekali.
  • Dapat mempromosikan sistem affiliate ini dengan keuntungan 100% selepas kita berdaftar sebagai ahli VIP (mirip kepada MMR).
  • Dapat banyak produk ebook (lebih kurang 100+ ebook), samada dalam Bahasa Melayu / Bahasa Inggeris.
  • Ebook-ebook tersebut pula boleh dijual semula (master resell) - samada secara satu persatu, atau terus mempromosikan link referral anda.

Pada aku, pelaburan sebanyak RM50 ini memang berbaloi-baloi! Kalau tak cepat masuk 'mencurah-curah' pun, setidaknya akan masuk juga secara perlahan-lahan. Yang tak akan rasa rugi sebab kita dah dibekalkan dengan 100+ ebook yang bermanfaat.

RM50 tu memang tak banyak kalau nak dibandingkan 6 kotak rokok dalam masa 6 hari, yang dibakar untuk mengasapkan paru-paru.. Kalau dilaburkan pada program ni, sekali dapat refferal, dah balik modal.

Mana ada perniagaan yang tak berisiko.  

"Kalau takut dilambung ombak, usah berumah di tepi pantai".

Kalaulah dari dulu lagi aku dah tahu....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...