10:10:10:10:10:10 ... satu dalam seratus

At 10 minutes and 10 seconds past 10 am today, the time and date will read — 10:10:10:10:10:10, a phenomena that will recur only after 100 years.
......baca lanjut kat sini ......


Aku memang teruja juga dengan tarikh 10.10.10 yang jatuh pada hari ini, setelah berbulan-bulan menyaksikan iklan moto GP Sepang yang ke udara di kaca tv saban hari. Cuma aku agak terkilan tak dapat ke Sepang esok untuk menyaksikan kejuaraan moto GP 2010, yang biasanya menjadi aktiviti tahunan aku. Takde keizinan Allah untuk sampai ke sana esok.

Kebetulan juga aku baru blogwalking dan nampak sesuatu yang kita boleh buat dengan merakamkan detik istimewa dan menghantarkannya ke program One Day On Earth.

Namun, apa jua yang bakal kita tempuhi pada hari ini, aku cuma harapkan lebih indah dan lebih baik daripada hari sebelumnya.

Izinkan diriku ini terus bernafas dan sujud pada Mu ya Allah.

Syukur
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...