Saat-saat kuidamkan bersama ChurpChurp



Salam semua.

Semenjak dua menjak ni aku bersemangat lain macam mempromosikan ChurpChurp dan Says. Apa taknya, minggu lepas, aku punya churpchurp tinggal 2 ringgit lebih je lagi nak cecah 'minimum cashout'. Tapi, hari ni, semuanya menjadi detik manis bila aku ternampak butang 'Cashout Now!' telah menyala. Maklumlah, kali pertama nak merasa cek ChurpChurp.

Tapi aku perasan, dalam minggu lepas, tak banyak iklan yang ada untuk ppc berbanding ppl (pay per lead @ deal). Aku ingatkan Churpchurp kalah dengan Says. Rupa-rupanya tak. Sebabnya, mulai semalam, aku tengok banyak iklan baru yang masuk untuk dipromosi oleh Churpers (pemain-pemain ChurpChurp). Secara jujurnya, aku memang jarang sangat mempromosikan link 'per deal'.

Contohnya iklan daripada  Maxis  untuk BlackBerry PlayBook. Nampak menggiurkan sebenarnya makhluk Blackberry ni. Memang syok kalau dapat sambar sebiji. Nak online kat mana-mana memang sodappp. Korang tengoklah sendiri apa kebenda BlackBerry PlayBook.


Kalau korang jenis yang suka melancong (apatah lagi free), cuba-cubalah main game CastrolMagnatec's AR. Mana tau tuah korang dapat ikut trip rombongan meminang ke HK Disneyland. kalau tak dapat pergi Disneyland, dapat iPad2 pun jadilah ekk. Untung, untung. Aku ingat pun nak cuba nasib sekali.


Tawaran P1 4G pun menarik juga. Kalau kita mendaftar plan P1 4G broadband secara online, boleh dapat rebat RM50. Lepas tu plak, ada juga peluang menang iPad2 lagi! Banyak betul orang bagi hadiah iPad2 sekarang ni..

Yang terakhir plak, khas untuk mana-mana band rock yang memang power kat luar sana. Kalau asyik masuk battle of the band tapi tak pernah menang, tapi kali ni cuba nasib, ada untung, ada tuah, boleh jamming dengan Incubus kat KL nanti. Korang akan diberi buat persembahan masa 'opening'. Silap-silap dapat offer duet dengan diaorang masa buat album baru nanti, mana tau kan? Jangan lupa, hantar video band korang tengah jamming pada Incubus.

Hmm, melarat-larat plak entry aku hari ni sampai ter'promo' segala isi penting ChurpChurp. Kalau korang nak merasa buat duit part time dengan ChurpChurp ni, bolehlah daftar guna link refferal aku ni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...