Berakhirnya episod Lelaki Kacak





Salam buat semua pembaca budiman.


Menjelang tengah malam ini, maka akan berakhirlah persaingan dan perebutan tahta SEO lelaki kacak yang dianjurkan oleh encik Titan.


Aku macam biasa, nak juga selit satu slot untuk masuk bertanding cabaran SEO lelaki kacak, walaupun harapan nampak teramat tipis untuk aku berada di kedudukan muka pertama SERP. Namun begitu, aku harap entri pemanas badan,  SEO lelaki kacak yang aku buat sebelum ini dapat memprorak-perandakan hasil carian google.



Walaupun aku lambat hantar, tapi aku ada selitkan entri berbaur lelaki kacak sebelum ini:



Dengan harapan, untung batu timbul, untung sabut tenggelam... tuah manusia siapa yang tahu..


Di bawah ini pula, adalah senarai carian popular berkaitan lelaki kacak yang aku jumpa melalui google:


Lelaki kacak di dunia
Lelaki kacak di Malaysia
Lelaki kacak Indonesia
gambar lelaki kacak
lelaki Melayu kacak
lelaki paling kacak


Apa-apa pun aku ucapkan tahniah kepada bakal pemenang pertanding seo lelaki kacak ni. Tahniah juga buat para penaja yang memastikan pertandingan pencarian lelaki kacak 2012 menarik. Dan juga syabas kepada para peserta yang memeriahkan pertandingan ini. Tak lupa juga buat penganjur utama, brader Titan, yang berjaya membuat ramai blogger tak senang duduk.




Ini pula senarai penaja wajib diletak untuk masuk bertanding cabran SEO LELAKI KACAK 2012:


Cabaran SEO Lelaki Kacak
 ini dianjurkan oleh Earncent.com dan ditaja olehContengconteng.comMrs.YieAbangensemCikgu DahliaFarish Ishak,PuanBee.comw.habibu rahmanAzri JohanDirmansyah1Malaysianews.netLadfeAmir.comSEO AppsBluedianthus.comHafizmohd.comUmarFaruq.com,1Artikel.comBlog Bukit BesiRadhio.comBlog Perniagaan InternetHadi Hanafee,Jomtonton.netMuaz Lelaki KacakOhcikgu.comBloggerWanita.comCyza Sector,LelakiAcai.com Sabreehussin dot comAbrablog.com dan AhmadFaizal.com.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...