Kerja part time di rumah bersama Kevin Zahri

How to Gain 5kg in 10 Weeks Banner Aku sedang bersiap-siap untuk bertolak ke Terengganu, menghantar Adam Harith. Cuti sekolah akan berakhir menjelang minggu ini, bermakna semua pelajar sekolah akan meneruskan rutin seperti biasa bermula minggu depan.

Entry ini sepatutnya aku siapkan beberapa hari lepas, tapi terlalu banyak zat-zat malas bersarang dalam jiwa aku. Al maklumlah, aku turut bercuti selama seminggu meraikan anak yang bercuti sekolah. Banyak aktiviti yang dah dibuat, tapi masih banyak lagi yang belum .. hmmm tak puas rasanya.

Itulah, manusia tak pernah puas... Takpe, abaikan semua tu.


Ok, sebenarnya, blog aku ni, makin lama makin banyak dihujani buruan keyword kerja part time di rumah. Jadi, aku cuba nak kongsikan apa-apa yang boleh untuk panduan sapa-sapa yang nak dapatkan peluang kerja dari rumah.

Dalam entri ini, aku cuba memperkenalkan salah satu kerja part time di rumah yang aku buat, iaitu program affiliate. Kali ini, aku mempromosikan hasil buah tangan Kevin Zahri.

Kalau diperhatikan, terdapat 2 banner kecil, satu untuk kuruskan badan, 5kg dalam masa 5 minggu, mankala satu lagi, tambahkan berat badan 5kg dalam masa 10 minggu. Jadi, masing-masing mempunyai masalah kurang berat badan atau terlebih berat badan.


Siapa Kevin Zahri?

Kevin Zahri is Malaysia’s own health and fitness celebrity. He is passionately known as "Cikgu Fitness". Kevin is a man of many talents but prides himself as a health and fitness entrepreneur.
Speaker
Coming from a diversified background after stints in Germany, Malaysia and the United States, Kevin’s public image and down-to-earth demeanor, Kevin is a well sought after speaker for subjects ranging from health & fitness, interpersonal skills, career & education and entrepreneurship.
Author and Writer
Kevin writes actively on health & fitness in both Malay & English. He published his first books, Fitness 24/7 and Cergas 24/7 back in 2008. He is also a sought after writer with Men’s Health, InTrend, Cosmopolitan and Maskulin just to name a few. (View full list here)
TV Host + Appearances
Kevin is actively involved in TV programs in Malaysia like “Akademi Fantasia 4”, “Gaya Hidup Sihat” (TV2) and “Get-Set-Go” (TV2). He is also a popular guest for various talk shows discussing lifestyle, health, fitness, entrepreneurship and other


 Jadi, setakat ni saja. Aku terpaksa habiskan entri ni. Anak aku dah memekak suruh cepat...

wasalam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...