Kerja sambilan di rumah dengan Neobux



Salam buat semua,

Alhamdulillah, sudah 6 hari kita melakukan ibadah puasa Ramadan. Harap-harap dapat meneruskan hingga cukup sebulan, InsyaAllah.


Untuk secara ringkas, aku nak perkenalkan satu lagi program buat duit kerja dari rumah. Neobux merupakan program PTC (paid to click). Walaupun banyak program PTC bungkus, tapi Neobux dah lama berada di pasaran dan kekal bertahan. Dah ramai blogger dapat bayaran. 

Aku pun dah lama tengok masing-masing tayang banner Neobux ni, tapi tak join. Tak tahu kenapa malas nak ambil 'port' dan akhirnya aku baru je join dalam bulan lepas.

Memang ramai dah tunjukkan bukti bayaran, tapi nak dapatkan banyak sen, kena cari refferal ramai-ramai (klik sini , register bawah aku), dan juga kita jadi ahli berbayar.

Ok, nanti aku cerita lagi. Nak kena masuk opis.

Wasalam.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...