Says berwajah baru

screenshot wajah baru says.my

Salam buat semua,

Aku nak buat update ringkas je untuk malam Jumaat ni..

Hari ini aku login di page baru Says, dan aku nampak :


GROW SAYS WITH US! Get RM5 for every friend who joins SAYS through your invite link:

Terkejut aku sebab nampak RM5 untuk satu referral tu. Sebelum ni, hanya RM1 je, aku kurang pasti sejak bila diaorang dah 'up' nilai tu.

Says, merupaka salah satu alternatif buat duit di internet tanpa modal, tanpa blog.. sekadar facebook atau twitter sudah memadai. Aku sendiri dah berjaya cash out sekali untuk aktiviti kerja sambilan di rumah aku ni.

Yang belum daftar, apa lagi.. tak reti-reti nak KLIK SINI register bawah aku.

Oklah, aku dah tak larat, nak masuk tidur dulu, lain kali aku sambung.

Wasalam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...