Wow!!! 100 sales affiliate oleh blogger biasa-biasa





Satu tamparan bila kali pertama kali aku membaca kenyataan ini:

"Sekiranya anda menghadap internet setiap hari, TETAPI anda tidak menghasilkan apa-apa pendapatan daripadanya (internet), maka anda termasuk dalam golongan orang yang rugi". 

Itulah ayat yang seingat aku pernah diungkap oleh seorang  usahawan internet yang agak terkenal di Malaysia.

Semenjak dua menjak ini, semakin ramai blogger baru muncul. Ada yang sekadar suka-suka, dan  ada ramai yang mencuba untuk buat duit secara online.

Namun, bergelar status "keyboard warrior" atau pahlawan papan kunci mempunyai banyak persepi. Samada si blogger mendapat habuan wang ringgit (dan juga USD$), atau dapat dosa kering kerana 'copy paste' post blogger lain. Dosa kering dapat dipungut hasil 'copy and paste' tanpa izin (tiada link ke sumber asal) ataupun disebabkan kesahihan berita yang disiar di dalam blog masing-masing meragukan.


Jadi, genggam sampai api, biar jadi bara. Nak jadi blogger, biar sampai dapat jana pendapatan online. Cara nak dapatkannya? Belajar dan tuntutlah ilmu daripada master. Alternatif yang ada? Jana wang affiliate melalui blog, hasil tulisan Reezluv. Usya  sini (klik).



buat duit dengan youtube, buat duit dengan facebook, cara buat duit dengan blog,buat duit dengan google adsense, buat duit dengan survey, buat duit dengan ebay, buat duit dengan paypal,buat duit dengan internet, buat duit online tanpa modal, buat duit online tanpa modal 2013, buat duit online free, buat duit online boleh percaya ke, buat duit online tanpa modal 2014, buat duit online tanpa modal 2012, buat duit online secara percuma, buat duit online percuma
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...