Advertlets - aku nak berpaling tadah

Hari ini aku berkira-kira, berfikir dan mengkaji peluang menjana pendapatan melalui medium blog. Beberapa blog aku terjah dan kaji bagaimana mereka buat duit dengan blog. Seperti biasa, aku menerjah blog Rohaizad, Kujie2, Titan, Nuaeman dan beberapa blog lain, meninjau-ninjau serta menimba sedikit sebanyak pengalaman mereka.

Dalam banyak-banyak blog yang aku singgah, aku terjebak masuk ke Azizwan(dot)com dan terjumpa cerita tentang Advertlets. Disitu juga beberpa blogger lain mengemukakan pendapat serta berkongsi pengalaman pro dan kontra antara Nuffnang dan Advertlets.

Sebenarnya aku memang dah lama menyertai Advertlets ni, cuma terperangkap dengan status "Glitterati" yang diberikan oleh Nuffnang jika tidak mencampurkan pengiklan lain (dari Asia Tenggara) ke dalam blog yang sama. Jadi dah lama aku tinggalkan Advertlets. Kali ini, edisi sisasat Azizwan telah membuka mata aku untuk kembali menyertai Advertlets (tengok kat atas tuuu!!!)

P/s - sambil-sambil buat duit dengan iklan, aku nak juga buat duit dengan blog!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...