Blog uncle seekers 2012 kat mana nak tengok?



Untuk minggu ni, keyword blog uncle seekers dan juga uncle seekers 2012 sedang meletup-letup, berbanding keyword  Eyriqazz vs Denaihati 


Sebab apa?


Ini brader (uncle seekers) sudah bikin panas. Dia sudah pun ditangkap (boleh google sendiri), tak salah aku, dia kena tangkap di tol Senawang, Negeri Sembilan.





Ada 64 episod (blog entry) yang ditulis Uncle Seekers 2012 berkenaan Sultan Johor. Tapi, kalau korang pergi ke http://uncleseekers.blogspot.com/ , yang pasti blog tersebut sudah hilang.. tak tahu sapa yang remove. Samada google, atau wemaster expert atau pun hackers. Yang korang akan nampak kalau guna chrome, adalah macam ni:



Tapi kalu korang nak tengok juga, biasanya masih boleh. Cara paling senang nak tengok blog uncle seekers 2012 adalah dengan klik link 'cache' pada ayat (tengok screen shot), "Access a cached copy of uncleseekers.blogspot.com"


Ataupun, korang boleh guna alternatif link, extension belakang tu dengan apa-apa sahaja negara, selain blogspot.com, contohnya;


http://uncleseekers.blogspot.jp/
http://uncleseekers.blogspot.kr/
http://uncleseekers.blogspot.in/


Lepas tu, bolehlah baca entri panas blog hina Sultan Johor dalam blog dia... Nasihat aku, jangan mudah percaya apa yang ditulis, sebab yang ditulis adalah daripada satu pihak sahaja, sedangkan uncle seekers ni belum tentu boleh dipercayai 100% kesahihan cerita dia.. (serius aku menyesal tengok cerita dia (misteri istana lama.. err misteri penunggu istana)) kat panggung tahun lepas.. hampeh.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...