Bandwidth Limit Exceeded


Semalam aku macam biasa cuba buka dashboard MuhasabahTrading.com untuk upload produk-produk tudung yang terkini. Tapi mesej ini yang aku dapat;

Bandwidth Limit Exceeded

The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later

Dah jadi macam tu, kebetulan aku pun dapat call daripada Bro Jo, dan kita orang gi ngeteh. Lapang sikit kepala layan macam-macam cerita dan pengalaman otai ni.

Berbalik pada kehabisan badwidth, perasaan aku bercampur baur, suka sebab bandwidth habis (50g) buat pertama kali, bermakna rekod baru untuk pencapaian peribadi. Tapi yang tak syoknya sebab itu membantutkan peluang berlakunya proses urusniaga (RM.. RM... RM...). Almaklumlah, hosting tu melibatkan web jualan.

Setakat ni, syarikat hosting Exabytes memang takde masalah, memang aku puashati. Cuma sekarang rasa macam kena upgrade. Ada cadangan camne nak dapat bandwidth free untuk saki baki sehari dua daripada syarikat hosting?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...