Bandwidth dah nak habis.. tapi baru 20hb

Comel tak Lisa Surihani dengan gaya muslimah?

3 hari lepas aku ada hubungi support Exabytes menanyakan tentang tambahan 30g untuk Bandwidth. Ini adalah langkah berjaga-jaga, sebelum butik muslimah aku tu padam sebelum habis bulan. Maklumlah, bulan lepas, online store tu padam 2 hari sebelum tamat bulan Julai. Tapi kali ini, ada baki 3.2g sahaja untuk menempuh 11 hari lagi.

Masak....  Memang kena tambah Bandwidth. Tapi harga invoice yang diberi memang tak pedihkan mata, RM120.00 sahaja, tunaiiiii. Boleh bayar guna paypal. Tapi aku teragak-agak la plak sekarang ni. nak tambah 10g ke, 20g ke atau 30g? Karang tak cukup lagi kalau tambah sikit. Kalau ikutkan hati, nak tambah 10g je, pastu baki paypal nak cashout.

Rugi plak nanti bayar banyak-banyak tapi tak habis guna. Lagi satu, benda ni hanya  untuk waktu puncak menjelangnya raya. Dah habis raya, aku pasti tak banyak dah pageviews untuk butik online tu. Yang rasa kelat plak pasal ramai yang datang window shopping.. tengok-tengok survey harga. Pastu pergi bersama angin monsoon lalu.. Mungkin sebab produk tersenarai tak cukup kaw macam kopi cap kapal layar.

Panjang juga aku membebel awal-awal pagi ni. Ingatkan nak tulis pendek. Tapi aku tak tau nak berkongsi dilema ni dengan sapa. Walau bagaimanapun, aku nak tunggu sehari dua. Tengok keadaan macamana. Mungkin lepas aku upload koleksi baju kurung moden, keadaan akan berubah?

Wish me luck!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...