Akhirnya mimpi ngeri menjadi nyata

Pagi tadi selepas subuh, aku tengok jumlah bandwitdh yang tinggal- hanya ada 2g sahaja. Alamak, memang nahas aku. Hosting company belum balas lagi emel aku yang dihantar tengah malam. Jadi aku tidur dulu.

Dalam tengahari, aku cuba buka MuhasabahTrading.com, dan macam yang dijangka.. bandwidth sudah habis.... Tak lama lepas tu, aku dapat emel balasan daripada exabytes dengan beberapa sebut harga upgrade. Aku tergamam juga dengan harga upgrade pakej hosting. Jadi aku emel sekali lagi hanya untuk 'add on' bandwidth untuk 10g sahaja.

Dan baru je sebentar tadi aku dapat kepastian bahawa RM40 diperlukan untuk tambahan 10g. Ada juga terfikir untuk membeli hosting baru, lepas eTomyam kata dataKL punya upgrade tak mahal. Tapi lepas tengok pakej hosting, rugi la pula nak beli pakej hosting baru. Baik tambah je setakat untuk bulan Ogos ni.

Dahlah, malas mau pikir. Mau buat benda lain, tak pun merayap jap cari mee maggi + jajan-jajan kat 7 eleven  untuk riadah perut... babai.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...