Kerja sambilan dirumah tanpa modal dengan bidvertiser

Salam buat semua pembaca,

Kali ini, cerita masih lagi berkisar kepada kerja sambilan tanpa modal yang boleh dilakukan di rumah. Aku nak berkongsi program bidvertiser, salah satu program PPC, alternatif kepada Google Adsense (GA).

Walaupun ia merupakan satu sumber untuk kerja sambilan dirumah tanpa modal, medium ini mempunyai satu syarat wajib; anda memerlukan blog atau website, tak kira bahasa Melayu atau Inggeris. 


Kalau korang perasan, biasanya iklan bidvertiser dalam blog ini akan keluar dalam dua bentuk, yang pertama sebagai flying pop up, dan juga iklan 'download' (atau text) di bawah kotak search google.


Program ni lebih senang approve berbanding GA, dan juga hanya memerlukan minimum USD$ 10, sebagai threshold untuk cashout melalu paypal, yang dibayar pada penghujung bulan (aku dah pernah dapat bayaran melalui paypal)


Walaupun tak segagah Google Adsense, tapi sekurang-kurangnya lebih cepat nak merasa sebab minimum payout hanyalah $10 dollar je.

Apa kata, korang cuba daftar dengan Bidvertiser ni, dan lihat hasilnya dalam masa sebulan. bagi yang belum pernah merasa USD, inilah peluangnya dengan hanya buat kerja kerja part time.

All the best ok!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...