Voucher Seng Heng Percuma RM500

Salam,

Aku ada 2 keping baucer Seng Heng bernilai RM500 untuk diberikan secara percuma. Aku masih memikirkan apakah 'task' (tugasan) yang ingin diberikan untuk hadiah voucher tersebut. Penat, dan mengantuk. Tak dapat berfikir secara optimum. Seharian aku dan isteri beraada di Politeknik Merlimau, Melaka. Kami berniaga di sana smpena Hari Inovasi Jabatan Mekanikal. Alhamdulillah, ada sedikit rezeki masuk, walaupun tak banyak. maklumlah, di kalangan orang berniaga. Tempoh sekarang ni dikenali sebagai 'bulan tua' (masing-masing sedang menghitung hari gaji). Nanti aku akan update dalam masa terdekat.

Untuk makluman semua, kali ni aku akan bentangkan laporan percuma, tentang trafik yang masuk hasil keyword panas.


Nuffnang statistik minggu ini:

Keywords Hits
gambar fasha sandha mandi 65
you tube gambar fasha sandha mandi 31
koleksi gambar fasha sandha mandi 19
youtube gambar fasha sandha mandi 17
cerita lucah melayu 12
goji guarana 11
gambar bogel 9
video gambar fasha sandha mandi 6
goji guarana diserbu 5
gambar fasha mandi 4



Nuffnang statistik hari ini (untuk 2 jam 12.00 am - 2.00 am):
Keywords Hits
gambar fasha sandha mandi 2
malaysia sex scandal video fasha sandha 1
artis melayu buat sex 1
gambar panas artis malaysia 1
sex budak sekolah 1
fasha sandha farmasi 1
fasha sandha twitter 1
cerita lucah melayu boleh 1
cerita lucah melayu 1


Sekian terima kasih
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...