Senarai Iklan Hari Raya Petronas Sepanjang Zaman

Salam..

Aku baru je sampai rumah malam tadi (Jumaat mlm Sabtu), selepas berada 'atas jalan' sejak petang Khamis. Penat tak terkata, dari Muar ke Kuala Terengganu hantar Adam Harith, kemudian sampai KT je, terus gerak singgah KL pula, nak ambil stok jubah dan tudung. Lepas dah siap ambil barang-barang borong, terus bertolak balik lah.. Masuk je plaza tol Sungai Besi, ya Rabbi.. jalan 'jam tahap cipan', rupanya-rupanya warga kota pulang ke kampung sebab hari Isnin cuti Merdeka!

Aku sampai rumah dalam pukul 12 malam, penat tak terkata.. sampaikan sahur pagi tadi memang tak sedar langsung.. Hari ini nak ambil gambar jubah dan tudung untuk dimasukkan ke dalam ebay.

Untuk santai hari ini, apa kata kita layan koleksi video Iklan Hari Raya Petronas sepanjang zaman..

Iklan Raya Petronas 2003 : Al-kisah seorang janda beranak tujuh....


Iklan Raya Petronas 2004 : Sayu dan tanda tanya



Iklan Raya Petronas 2005 : Pengajaran - setiap perbuatan ada ganjaran / balasan..



Iklan Raya Petronas 2006 : Abah jangan lupa pakai lampain tau!!! Sendiri mau ingat aaa!



Iklan Raya Petronas 2007 : burung apa? Burung Murai, burung apa? burung murai, burung apa? ...




Iklan Raya Petronas 2008 : Ingat-ingat mak kat kampung tu..


Iklan Raya Petronas + Gong Xi Fa Chai : Awek Melayu boyfriend Cina - kecik-kecik dah couple!


Sempena merdeka, kita layan video ni.. Kenapa saya suka rumah saya? Sebab rumah saya bestttt!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...