Blackberry RM28.. murah gila!



Semalaman aku menyelak-nyelak blog-blog lama yang kurang kemaskini. Sambil tu, aku mengintai-intai Says.my, mencari link baru untuk 'kerja part time'. Ada yang hanya aku pos ke wall facebook dan twitter. Ada juga yang aku selitkan dalam entry blog dan juga di muka  utama blog.

Dalam banyak-banyak tu, aku tertarik dengan tawaran 'hilang akal' daripada TuneTalk. Smartphone Blackberry dengan 'unlimited internet' dengan hanya RM28 sebulan (RM0.98 sen sehari). Memang tak masuk akal langsung!

Aku cuba masuk ke lama TuneTalk, tapi tak faham macamana nak dapat Blackberry ni. Nanti aku nak periksa balik.

Lagi satu, ada sapa-sapa pernah guna internet TuneTalk? Ok ke coverage + speed? Sebab kalau ok, memang berbaloi-baloi harga RM28 sebulan untuk 2 dalam 1 ni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...