Mana satu aku nak kejar.. Yuna ke Polo




If you're a fan of YUNA, you must look at this!!! Her most exciting Project ever!  profile image
Aku pun tak tahu mana satu nak kejar, samada join projek Yuna atau 'aim' untuk Volkswagen Polo Sedan. Mana taknya, sekali datang, mencanak-canak masuk offer. Dulu masa tengah kendur, takde plak diaorang nak offer kat aku.


Sekarang aku tengah berkira-kira samada nak bagi kata dua antara Yuna atau VW Polo ni, atau sapu dua-dua sekaligus.. ..........hmm...........  kusut, memang kusut.

Tu tak masuk lagi satu offer ke Itali daripada Shell dan jadi blogger rasmi masa Olimpik 2012 London.

campaign image
Rezeki kan, kalau datang memang kita tak sangka, semua tu kerja Allah, kita hanya berusaha. Hanya Dia yang menentukan.

Kebetulan tadi masa khutbah Jumaat di masjid Padang Temu, khatib bercerita tentang rezeki yang halal dan ikhlas seorang pekerja sempena hari pekerja yang akan datang, 1 Mei 2012, minggu depan.

Apa-apa pun kita kena bersyukur dengan apa yang ada . Cubalah cari keredhaanNya dan juga kerbekatan dalam menongkah arus kehidupan.

Yang baik datang daripada Allah, dan yang buruk datang daripada kita.


p/s - nak tahu apa yang aku melalut kat atas tu, boleh daftar FREE kat si S dan si C.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...