Fara Fauzana masuk blog aku

Ya, memang betul Fara Fauzana masuk blog aku. Aku mula-mula tak perasan dan mungkin dah banyak kali dia masuk blog aku yang tak 'femes' ni.

Aku mula tersedar Fara Fauzana masuk blog aku hari ini. Bila aku tengok, dia ada juga pesan sesuatu pada aku....


Pilihan 'Perfect!' , Kao Laurier facebook.. ultra nipis, hiper serap dan senang dicuci....... ooohhh tuala wanita rupanya..


Sorrylah der, sebenarnya bukan Fara Fauzana masuk betul-betul, cuma iklan Nuffnang je yang sekejap muncul, sekejap hilang...

Ok, jangan marah aku ok, saja je buat 'hype' kat blog. Kalau tak, takde sapa nak baca blog aku ni. Tapi tu semua bukan isu besar untuk hari Sabtu ni.

Isu yang sedang hangat, dah semestinya Bersih 3.0. Aku tengok sebahagian page yang aku like / kawan-kawan aku dalam fb dah mula share gambar-gambar Bersih 3.0 di Dataran Merdeka, KL sejak malam tadi. Maknanya dah ramai yang pro Bersih 3.0 mula berkumpul , dan pihak polis serta FRU dah start kena kerja overtimeee!!!

Setahu aku, ada 11 tempat perhimpunan Bersih 3.0 di seluruh Malaysia + beberapa bandar utama dalam dunia ni turut dijadikan pusat perhimpunan. Tapi aku tak terlibat dalam perhimpunan ni. Aku ada perkara yang lebih penting untuk dilaksanakan pada hari ini dan juga esok.

Aku harap perhimpunan bersih 3.0 ini berlangsung secara aman tanpa melibatkan kekerasan dan juga rusuhan. Harap-harap mereka yang berhimpun serta pihak polis dan FRU jangan mengasari satu sama lain. Gunalah akal yang ada, jangan terlalu emo.

Jangan jadi timun dengan durian, kena gelek kalah, menggelek pun tak menang.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...