Rahsia dapat banyak BE Nuffnang



Salam 1Malaysia buat anda semua.

Hari in aku dalam mood bermalas-malas, melepaskan lelah karenah cuti sekolah dan aktiviti kenduri kahwin. Hajat dihati nak pergi menderma darah di karnival Jom Layan Orang Muda, tapi cuaca nampak terlalu panas, tambahan pula baby AmmarZakwan kurang sihat.




..                                 ...  nah amiklah RM100,000                                 ..





Hari ini tercetus untuk idea untuk berkongsi screenshot terkini BE Nuffnang yang aku dapat untuk 2 blog. Kalau entri sebelumnya aku tunjukkan BE Nuffnang untuk Non-Glitterati a.k.a "geli-geli". Sebenarnya screenshot tersebut adalah BE untuk bulan Oktober 2012, ketika aku hilang status geli-geli.

Berbalik pada tajuk entri untuk Rahsia dapat banyak BE Nuffnang, aku jujur memang takde rahsia dan tak tahu apa-apa formula untuk dapatkannya. kalau korang ada tips atau rahsia, bolehlah kongsikan kat bawah ni.

Kalau dah masyuk dan kencang pendapatan Nuffnang ni, memang aku resign, kerja dari rumah saja.

p/s - Jemput anda semua untuk sertai Contest Giveaway 'kacang'..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...