Selamat Hari Raya & seribu kemaafan ku pohon

Salam lebaran buat semua blogger, muslimin dan muslimat dan seluruh rakyat Malaysia. Ketika ini, jam menunjukkan 4.28 pagi, memasuki 2 Syawal. Tapi masih belum terlambat untuk kukirimkan sebaris ucapan selamat hari raya.

Aku juga manusia biasa, insan  yang lemah, tak dapat lari dari melakukan kesalahan baik daripada segi penulisan, pertuturan dan juga perbuatan. Justeru, di kesempatan Syawal, aku menyusun 10 jari tangan, dan 10 jari kaki memohon jutaan keampuan dan kemaafan daripada kalian semua. Aku pasti ada komen dan juga tulisan aku yang pernah menyinggung dan mengguris hati.

Alhamdulillah, Ramadan telah berjaya kita harungi. Semoga tahun hadapan berjumpa lagi. Aku baru sahaj menghabiskan 'rally' yang panjang berniaga di Bazar Ramadhan, jalan Sisi, Muar. Penatnya belum habis lagi. Insyaallah, lepas ni mungkin akan disambung sebagai 'uptown' hujung minggu.

Dikesempatan ini, aku juga memohon anda semua menyedekahkan Al-fatihah buat aruah nenek long kepada isteri ku, yang baru sahaja kembali kerahmatullah tengahari 1 Syawal di hospital Jasin, Melaka. Jasad akan dikbumikan esok pagi.

Al-fatihah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...