Kelebihan Keputihan Wanita


Apa itu penyakit keputihan?

Keputihan adalah merupakan satu simptom dimana menunjukkan seseorang wanita ini dijangkiti bakteria atau pun kulat. Jangkitan bakteria ini akan menyerang kawasan genital (kemaluan) seseorang wanita itu.
Selang beberapa hari, jangkitan ini akan mengeluarkan sejenis cecair yang berwarna putih disertai oleh bau yang kurang menyenangkan. Selepas itu kawasan genital akan berasa gatal dan terbakar... Apakah kesannya jika keputihan ini tidak dirawat?

Itu semua adalah sinopsis daripada panduan rawat keputihan yang aku sertai sebagai affiliate. Rasanya tiada kelebihan untuk penyakit keputihan. Menyeksakan / kurang selesa pada wanita dan juga kaun perempuan ada ler. Yang lebih kronik, bila wujud rasa gatal-gatal.

Kelebihan hanya pada aku dan affiliater yang berjaya mendapat sales je.. kot?

Sebenarnya entri ni lebih bersifat serampang dua mata, berkongsi link rawat keputihan, dan berterima kasih pada admin program affiliate rawatkeputihan yang berjaya membayar komisen pada aku dengan jayanya tanpa pernah 'miss' setakat ini.

Untuk kaum hawa, ini memberikan masalah pada mereka. Bagi kaum suami, kalau tak banyak, ada juga sedikit kesan kepada mereka. Kalau sayangkan isteri, ada baiknya korang gi dapatkan edisi buku elektronik (ebook panduan ini untuk keselesaan bersama (jangan kira nak syok je, waktu susah kena ambil kira juga kan?)

Tak salah mencuba panduan perubatan alternatif. tak semestinya kena pergi ambil antibiotik pada doktor sepanjang masa.. Semoga hidup anda lebih bermakna.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...