Dapat cek RM 13600 bayaran ChurpChurp




RM 13600 cek ChurpChurp, besar nilainya aku dapat setelah menggunakan pelbagai teknik serta skill dari pelbagai aspek dan sudut. Yang pasti, ruang twiter dan facebook adalah tempat aku meletakkan link-link churpchurp yang bernilai RM0.20 - RM0.40 setiap klik (social share). Kadang-kadang, ada rezeki lebih, dapatlah antara RM3.19 - RM 3.98 untuk satu-satu tugasan (social seeding)...

 Apa-apa pun, terima kasih buat ChurpChurp yang sudi menghantar cek ke rumah aku, dapatlah modal sikit nak buat beli  iPad jajan. Atau mungkin ada baiknya aku buat modal melabur untuk akaun permulaan Ahmad IQbal di eTiQa.

Yang penting cek ini menggembirakan aku dan orang-orang kampung... Esok nak gi bank in kat maybank. Lepas tu kalau sempat plak, nak ajak anak bini pergi jamuan hari terbuka Melaka, di dataran MBMB, Ayer Keroh sebelum masuk kerja..

hmm makan apa ye esok???

nota kaki : jumlah sebenar cek tu RM136.52 je...  Ini merupakan cash out pertama yang aku dapat daripada ChurpChurp..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...