Kerja part time di rumah







Kerja part time di rumah memang banyak sebenarnya. Ada yang memerlukan internet, ada juga yang tidak memerlukan internet sama sekali. Ada yang memerlukan modal, ada yang tidak memerlukan modal.



Aku sebenarnya banyak idea dan ada pengalaman melakukan kerja part time di rumah. Entri ini ditulis pun berdasarkan carian kerja part time di rumah yang sekali-sekala menerjah masuk mengintai ruang dalam blog ni. 

Tapi, yang pasti, aku nak kongsikan Kerja part time di rumah yang boleh dilakukan secara santai. Habuannya dalam bentuk US dollar, boleh tahan juga nilainya. Cuba intai kat bawah ni:

Top commentator #1 – $12 (Equivalent to RM36) + 3 mystery Make Money Ebooks/Reports
Top commentator #2 – $10 (Equivalent to RM30) + 2 mystery Make Money Ebooks/Reports
Top commentator #3 – $8 (Equivalent to RM24) + 1 mystery Make Money Ebook/Report

Menarik bukan? Nak tahu lebih lanjut, korang pergi sendiri ke blog Cyza.us. Jangan takut, komen dalam bahasa Melayu atau English di terima. Yang penting, sekurang-kurangnya satu ayat diperlukan untuk dikira sebagai komen. Percayalah, beri komen je kat blog-blog yang ada ni je dah cukup lumayan sebenarnya. Dah banyak hadiah yang aku dapat sebenarnya.

Haishhh, malaslah aku nak mengomel banyak, banyak, korang pergilah sendiri tengok kat blog bakal Dr Kimia ni. Lain kali, aku akan cerita lagi pasal peluang-peluang lain kerja part time di rumah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...